NIEUW! Workshop Verduurzaming Woninghypotheken

Iedereen weet dat verduurzamen moet: elektrisch rijden, van het gas af, energie besparen.Toch doet lang niet iedereen het en zo blijven de klimaatdoelstellingen uit het zicht. Ook huiseigenaren worden opgeroepen hun verantwoordelijkheid te nemen. Maar er blijken veel barrières op weg naar een duurzame woning en een beter energielabel. Vooral consumenten die niet verhuizen zijn moeilijk over te halen milieumaatregelen te nemen. Hoe kan de hypotheekindustrie haar steentje bijdragen?

In een workshop van een halve dag bespreken hoe we consumenten kunnen helpen drempels te overwinnen. We koppelen dit aan de theorie van behavioral economics en de praktijk. De deelnemers gaan naar huis met concrete ideeën voor proposities en customer journeys.

Datum en tijd

Woensdag 11 maart  van 13.30 – 17.00 uur

Programma

  1. De context van woningverduurzaming en de bijdrage aan het klimaatakkoord.
  2. Voordelen van verduurzaming voor consumenten en geldverstrekkers.
  3. De psychologische barrières van de mens en de techniek van ‘nudgen’.
  4. Gebruik van tooling voor het ontwikkelingen van proposities en verbetering van customer journeys.

De workshop wordt gegeven in samenwerking met Bo van Grinsven, consultant behavorial insights.

Doelgroep

Professionals in het opstellen van klantgerichte oplossingen in de hypotheek-industrie, zoals product-, marketing- en accountmanagers, customer journey experts en product owners. 

Kosten

Opleiding: € 495,00 per organisatie (max. 2 deelnemers per organisatie), excl. btw, incl. opleidingsmateriaal, koffie, thee

Vol = vol: Wees er tijdig bij, want het aantal plaatsen is beperkt. 

Inschrijving

Klik: https://hypsotech.nl/inschrijfformulier/ of maril naar info@hypsotech.nl of bel 070 345 8980

Waarmee kunnen we u helpen?

Heeft u interesse? Wij nemen graag met u contact op om onze diensten toe te lichten.